Årets Företagare i bageribranschen 2018

jpg - 4076 Kb - 5000 x 3335 pixlar

Årets Företagare i bageribranschen 2018. Fotograf: Edin Sandic

Årets Företagare i bageribranschen 2018

f v: Karin Andersson, vd för Zeelandia som är huvudsponsor, Markus Ekelund, vinnare och vd Thimons Konditori, Martin Lundell, vd Sveriges bagare & konditorer

jpg - 7225 Kb - 5000 x 3335 pixlar

Första och andrapristagarna i Årets Företagare i bageribranschen 2018. Fotograf: Edin Sandic

Första och andrapristagarna i Årets Företagare i bageribranschen 2018

f v: Karin Andersson, vd Zeelandia som är huvudsponsor, Markus Ekelund, vinnare och vd Thimons Konditori, Ola Lanemo och Anna Lanemo, andrapristagarna som äger och driver Lanemo Konditori, Martin Lundell, vd Sveriges bagare & konditorer

jpg - 7141 Kb - 5000 x 3335 pixlar

Vinnare av Årets Företagare i bageribranschen 2018. Fotograf: Edin Sandic